Hommikupudrud (teisipäeval 7.45 - )

19. november - Tatrapuder võiga, hapukoor, kohv

26. november - Mannapuder, või, moos, tee

 

 

 

18. - 22. november

 

18. nov - Küpsetatud kanakints 100 g, hapukoorekaste 50 g, kartul keedetud 120 g, tatar 50 g, tomati-kurgisalat 50 g, hautatud kapsas 50 g, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, pria piim

Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 808 kcal, 95,3 g, 35,2 g, 31 g

 

 

19. nov - Hakklihakiirsupp 280 g, kohupiimavaht 135 g, mahlakissell 150 g, viinamarjad 100 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, pria piim

Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 781 kcal, 94 g, 31,8 g, 33,5 g

 

 

20. nov - Pikkpoiss 100 g, kartuli-porgandipüree 200 g, hapukoor 20 g, lehtsalat 10 g, paprika 30g, õun, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, pria piim

Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 782 kcal, 106 g, 31,7 g, 23,8 g

 

 

21. nov - Makaroni-hakklihavorm 280 g, paprika-kapsasalat 50 g, redis 30 g, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, pirn, sidrunivesi, pria piim

Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 751 kcal, 111 g, 23,3 g, 28,9 g

 

 

22. nov - Mulgipuder lihata 250 g, hapukoor 15 g, praekala 80 g, porgandisalat 50 g, banaan, valik: mahl, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, pria piim

Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 828 kcal, 118 g, 27,2 g, 31 g