Hommikupudrud (teisipäeval 7.45 - )

17. september - Mannapuder, moos, kakaojook

24. september - Kaerahelbepuder, moos, kohv

 

 

16.- 20. september

16. sept - kartuli-hakklihavorm (toorest kartulist) 280 g, porgandilõik 50 g, porgandilõik 50 g, banaan, valik: mahl, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, Süsivesikud, Rasvad, Valgud - 821 kcal, 108 g, 29,7 g, 34,3 g

 

17. sept - kodune seljanka 270 g, hapukoor 20 g, pannkook kohupiimaga 160 g, valik: kohv, tee 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, Süsivesikud, Rasvad, Valgud - 779 kcal, 91,6 bg, 91,6 bg, 32,3 g, 32,8 g

 

18. sept - hakk-kotlet 80 g, keedetud kartulid 120 g, tatar 50 g, hapukoorekaste 50 g, värskekapsa-porgandi- konservkurgisalat 50 g, virsik, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, Süsivesikud, Rasvad, Valgud - 738 kcal, 114 g, 114 g, 23 g, 23 g

 

19. sept - makaronid kanafilee, sampinjonide ja köögiviljadega 270 g, tervisesalat hapukoorega 50 g, viinamarjad 100g, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, Süsivesikud, Rasvad, Valgud - 765 kcal, 120 g, 120 g, 20,6 g, 28,7 g

 

20. sept - ahjus küpsetatud lõhe 80 g, kartuli-porgandipüree 200 g, hapukoor 20 g, lehtsalat 10 g, paprika 30 g, puuvili, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, Süsivesikud, Rasvad, Valgud - 765 kcal, 120 g, 120 g, 20,6 g, 28,7 g