Hommikupudrud (teisipäeval 7.45 - )

21. jaanuar - Tatrapuder võiga, hapukoor, kohvijook

28. jaanuar - Mannapuder, moos, või, tee

4. veebruar - Rukkihelbepuder, või, moos, tee

11. veebruar - Mannapuder, moos, või, kohvijook

18. veebruar - Kaerahelbepuder, moos, või, kohvijook

 

 

 

20. - 24. jaanuar

20. jaanuar - Kartuli-hakklihavorm (toorest kartulist) 280 g, paprika-tomatisalat 50 g, õun, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 798 kcal, 103 g, 31,2 g, 30,6 g

 

21. jaanuar - Kodune seljanka 280 g, hapukoor 20 g, hirsivaht 150 g, vahukoor 30 g, jõhvikad 17 g, banaan, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 746 kcal, 100 g, 31,7 g, 18,5 g

 

22. jaanuar - Hakk-kotlet 80 g, kartul keedetud 120 g, tatar 50 g, hapukoorekaste 50 g, marineeritud kõrvits 50 g, kapsalõik 40 g, mandariin, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 741 kcal, 125 g, 17,3 g, 25,6 g

 

23. jaanuar - Ahjus küpsetatud kana 100 g, hapukoorekaste 50 g, sõmer riis 170 g, tomatisalat 50 g, valik: morss, keefir 200 g, leib, sepik 50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 801 kcal, 89,9 g, 35,9 g, 31,4 g

 

24. jaanuar - Kartuli-kõrvitsapüree 200 g, hapukoor 20 g, praetud kalapulgad 75 g, kapsa-peedi-õunasalat 50 g, viinamarjad 80 g, valik: mahl, keefir 200 g, leib, sepik 
50 g, sidrunivesi, Pria piim
Energia, süsivesikud, rasvad, valgud - 736 kcal, 115 g, 23 g, 21,2 g