7. klassi käsitöötund õues koos kiriloomadega ja heegelkohvik
Käsitöötunnis vaminud loomade digitaalne jäädvustamine.
Eesmärk on arendada koostöö- ja suhtlemisoskust, asjaajamist, tegevusplaani koostamist ja täitmist ning digipädevust.
Kohvikus jätkub tund heegeldamisega.
1.a ja 1.b klassi ujumisõpetus Pühajärvel
2.a ja 2.b klassi karjääripäev Sän&Män OÜ-s
Eesmärk:
Tutvuda kohaliku ettevõttega ja klassikaaslase vanemate töökohaga.
Uurida, missuguste ärivaldkondadega tegeletakse meie kodukandis.
Õppida tundma erinevaid ameteid.
Tunda rõõmu liikumisest.
11. kl. väljasõit Tartusse
Karjäärikuu raames külastame aktsiaseltsi A. Le Coq, et tutvuda kaasaegsete tootmistehnoloogiate ja võimalustega.
2.a ja 2.b klassi õppekäik AHHAA teaduskeskusesse
EESMÄRK: tutvuda AHHAA teaduskeskusega, tutvustada õpilastele mängeldes teadust, avastada väljaspool tavapärast õppekeskkonda uut ja põnevat.
1. klasside e-tund Katarina Papp - Kuidas õunasüdamest muld saab?
Osalevad 1.a ja 1.b klassi õpilased.
1.a klassi e-tund 12.10 - 12.55
1.b klassi e-tund 9.40 - 10.10
Eesmärk: rohepädevuse arendamine (loodusõpetus).
Kui paljude jäätmete kohta on tihti segadus, kas neid ikka saab ümbertöödelda, siis biojäätmetega on asi lihtne. Looduses jäätmeid ei ole, sest kõik on pidevas ringluses. Kui õunasüda jääb puu alla vedelema, siis varsti muutub ta tragide vihmausside abil ikka mullaks. Aga mis siis juhtub, kui õunasüda koos muu prügiga hoopis prügimäele sattub? Või kas näiteks biolagunev kilekott või toidukarp komposti hulka sobib? Aga kuidas kompostida, kui elad korteris? Nendele küsimustele aitab vastuseid leida Montessori Kooli õpetaja ja “Lähme nulli!” näituse peakorraldaja Katarina Papp.
Tunni valmimist on toetanud Haridus- ja Teadusministeerium.
Link: https://etunnid.tagasikooli.ee/e-tund/8167
6.b klassi õpilased tutvustavad loetud raamatuid 5.a klassile
Õpitulemus: Õpilane tutvustab loetud kirjandusteose sisu. Õpilane kõneleb oma lugemismuljetest.